5. tammikuuta 2016

2016 & uusi aloitus

Heippa kaikille. 

Oon jo pitkään ajatellut tätä blogia. 
Oon pitkään halunnut aloittaa tän alusta, ihan vaan omia ajatuksia kirjoitellakseni :-) jätän kuitenkin mun vanhat tekstit tänne, nostalgisia, heh. 

Vähän kuluneesta vuodesta 2015;

Maaliskuussa muutin mun poikaystävän kanssa ensimmäiseen yhteiseen kotiin :-) ollaan tykätty kovasti. Mukava, rauhallinen ja hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Alotin myös työt vanhainkodissa samaan aikaan. Ei ihan mihin olin kouluttautunut, mutta työtä sekin, ennen kuin löysin töitä lanu-puolelta.

Florppakin on kotiutunut hyvin! Se niin tykkää kun kaikki ollaan yhdessä kotona :-) käydään välillä kaikki yhdessä koirapuistossa sosialisoimassa. Voi sitä riemua.



Elokuussa aloitin uuden työn. Vihdoin oman alan töitä. Oon niin ilonen että pääsin mun vanhasta työpaikasta pois! Oli henkisesti tosi rankkaa olla siellä. 
Nyt oon tyytyväinen työn suhteen. Päivät osaa olla välillä väsyttäviä ja raskaita, mutta ei kuitenkaan samassa mittakaavassa :-) tää työ on paljon palkitsevampaa ja saa paljon arvostusta. On huomattava ero omassa mielialassa kun tekee työtä mistä pitää, kuin olla väkisin jossain paikassa mistä ei pidä. Tykkään mun tiimikavereista ihan hirmuisesti, kaikki täällä on niin mukavia! Ihana tehdä työtä semmoisessa ilmapiirissä...

Valmensin myös viime vuoden. Ei siitä sen enempää. Sekin oli henkisesti todella rankka kokemus, sen takia en halunnut enää jatkaa cheerin parissa :-(

Nyt etsin uutta harrastusta itselleni. Tän ikäsille tarjonta on aika surkeaa :-/ 
Mietin, että kuntosalien ryhmäliikunnat voisi olla ihan ok. Ainakin tähän hätään :-) aion tänään käydä tutustumaan mulle uuteen kuntosaliin, jos tykkään niin saatan ottaa jäsenyyden. Hinnat on vaan niin pöyristyttäviä tämmöiselle pihille XD


Nyt on tullut oikeen kunnon talvi. Huh että inhoon kylmää! Tänään on ollut -19C. Tuntuu että vaikka kuinka toppaa vaatetta niskaan niin silti palelee, huhhuh. 
Istua kökötän pattereiden vieressä ja asun pitkissä lämpösissä suihkuissa...⛄️

Tämmöinen meganopea katsaus tärkeimpiin tapahtumiin viime vuodelta :-)

Jatkan taas kirjottelua piakkoin!
Täytyy myös uudistaa blogin ulkonäköä, nimeä etc kun pääsen tietokoneelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti