17. huhtikuuta 2016

Miksi aina postaan viikonlopuista? Oon liian kiireinen tekemään viikolla yhtään mitään "ylimääräistä" D-: Hmh. 

Lauantaina äiti toi tänne mun vanhan kirjahyllyn ja sellaisen rahin jonka saa myös patjaksi. Meillä on liikaa neliöitä, täällä on avaraa - mikä on mun mielestä ihan hyvä! Koira tietenkin oli ihan innoissaan ja lauloi ikäväoopperaansa ja heittäytyi lattialle kerjäämään kutkuja... 

Kuvia viikonlopusta~


Siellä ne nyt on :-D


Florakin sai tuliaisia, uusi panta! Ihana!



Uhrasin aikaani japanin opiskeluunkin ja kertasin miten hiraganoja kirjotetaan. Mun nopea käsialani on surkeaa. Täytyy vielä harjotella :-)



Koirapuistoa ja pitkää lenkkiä sunnuntaina. 



Poliisit - maratonia odotellessa OP kotiin iltavuorostaan.

Huomenna pitäisi alkaa mun ryhmän VASUjen päivitykset keskusteluineen. Ei muutakun töihin aikasemmin. Nyt kauheella kyydillä pyykit kuivumaan ja meikä pesuun, kello on jo 22! :-X

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti