24. huhtikuuta 2016

Know me better

Moikka!

Löysin tämmöisen "testin" ja ajattelin tehdä sen itsekkin. Tää pisti paljon miettimään, tässä tää nyt on!

5 asiaa itsestäni
Olen kohta 22v ja asun Helsingissä yhdessä avoliitossa mieheni ja koirani kanssa. 

Olen lukenut itseni eläintenhoitajaksi ja lähihoitajaksi. Tällä hetkellä olen lastenhoitajana päiväkodissa. 

Olen aamuvirkku, herään viikonloppunakin ilman kelloa viimeistään kahdeksalta.  

En ole allerginen millekkään, mutta en voi sietää paprikaa enkä mandariinia. 

Laulan paljon yksin kotona ollessani ja lasten kanssa, mutta jos jonkun muun edessä pitäisi laulaa, en kehtaa ja ääni alkaa falskaamaan. 



5 asiaa mistä pidän
Hasselpähkinäsuklaa on parasta - se Fazerin keltanen levy. 

Rakastan pörrösukkia ja hengaan ne jalassa kotona 24/7.

Yhteiset pitkät kävelylenkit OP ja koiran kanssa. Ihanaa mennä vaan kun ei kummallakaan ole kiire mihinkään :-)

Bändien keikoilla ravaaminen. Tosin nykyään ei tuu sitä hirveesti enää tehtyä, mutta aina jos joku tosi hyvä tulee niin pakkohan sitten on mennä.



5 asiaa mistä en pidä
Vapaana olevat koirat. Oikeesti, ei. Koiria ei saa pitää vapaana kaupungissa, ainoastaan omalla tontilla. Ketuttaa kun joku vapaana oleva koira tulee kauheeta kyytiä mua ja mun koiraa kohti ja Florppa säikähtää. Sitten aina se perus lässytys "sori sori, ei tää yleensä tee näin" just joo, se on eläin. 

Scifi/kauhu/zombi -leffat. Ei.  

Mua on jo muutaman vuoden harmittanut, ettei mulla ole täällä Helsingissä oikeestaan yhtään ystävää. Oon sillä saralla aika yksinäinen. Hukutan vapaa-aikani salilla ja OPn kanssa yhdessä. Kuitenkin kaipaisi jotakin kaveria, jolle voisi höpöttää asioita ym. Onneksi Karon kanssa kuitenkin pidetty yhteyttä :-)


Hiilihapolla varustetut juomat. Välillä menee Cokis tai alkoholi. Ei kuitenkaan usein, en tykkää. 

Inhoan pinaattikeittoa. En pysty syömään sitä, meinaa lentää oksu jos sitä syö. 

5 asiaa mitä ihailen
Cheer Extreme All Stars.
Ihan cheer urani alussa löydettiin Karon kanssa YouTubesta CEA videoita ja siitä alkaen katsellut ja seurannut kyseistä seuraa jenkkilästä. Seuraan muutamia CEA (nyt jo entisiä) urheilijoita muualla sosiaalisessa mediassa, niitä aina katsonut ylöspäin ja katsellut niiden videoita kun omalla cheer-uralla on ollut vaikeaa tai motivaatio kadoksissa. Nyt kuitenkin kaikki nämä mun cheer-esikuvat on täyttänyt 18v, mikä tarkottaa sitä, että he eivät saa (?) enää urheilla all star cheerin parissa. Kaikki heistä siirtynyt elämässään eteenpäin ja mennyt collegeen ym. Oma cheer loppui samaan aikaan kutakuinkin kun viimesimmilläkin näistä. Oli vaikeaa ja sitten kaikki esikuvatkin lopettivat, itsekkin siirryin elämässä eteenpäin :-) 
Odotan juuri postissa ihanaa CEA ylläriä! Oon katsellut tätä jo kauan heidän official shopissa, mutta en ole raaskinnut ostaa, koska maksaa siellä 75$ + postit. Nyt löysin eBaysta saman collarin 20$ + postit!! Ja mikä tsäkä ettei kukaan muu kerennyt sitä huutamaan, oli vaan päivän myynnissä siellä!
Odotan...

the GazettE
Tätä japanilaista visual kei bändiä on tullut seurattua jo vuodesta 2007. Juuri kun löydettiin kyseinen bändi, oli ne just käynyt tyyliin pari päivää sitten Suomessa ensimmäisellä keikallaan, pöh :-D
Taion oli ensimmäinen biisi minkä Gazelta kuulin. Eniten siinä ehkäkin kosketti se tarina mikä siihen biisiin liittyy. Aika karmiva. Siinä tuli semmonen fiilis, että aika hienoja ihmisiä tän bändin takana. Omistan muutamia levyjä, singlejä ja filmbugia plus levyjen mukana tulleita DVDitä. Kerran ollaan Karon kanssa käyty  Gazea kattomassa ja kesällä taas uudestaan, woop! <3
Koko bändi on ihan huippu, mutta eniten mua on liikuttanut kuitenkin Gazetten vokalisti Ruki. Ehkä voin sanoa että Ruki on ollut mulle aina jonkinlainen idoli. 


Ihailen suuresti myös mun äitiä. Siinä on kyllä nainen, joka menee vaikka harmaan kallion läpi. Äiti ei koskaan luovuta vaikka siltä tuntuu, vaan aina nousee takaisin jaloilleen. Olen oppinut mun äidiltäni paljon ja uskon, että sen takia musta on tullut henkisesti vahva ja tasapainoinen ihminen. Jos olisin elänyt lapsuuteni hopealusikka suussa, en olisi tässä nyt - saatikka saavuttanut mitään. Mun äiti on äideistä parhain. 


Ihmiset, jotka on saavuttaneet elämässään paljon ja elävät elämäänsä täysillä. Mäkin haluaisin olla sellainen. 
Vielä joku päivä. 

1 iso asia mitä olen saavuttanut
Olen aikuistunut aika nuorena. Muutin heti yläasteen päätyttyä omaan opiskelijaboksiin Tampereelle. Paljon opettelua yksin asumisesta ja elämisestä. Opin olemaan itsenäinen. 


5 asiaa mitä pelkään
Pelkään pimeässä liikkumista. Ihan kauheaa. Sisällä tai ulkona, nyky maailman meno on niin hurjaa, ettei kykene yksin huoletta kulkemaan. 

Kauhuleffat. Oon niin paranoidi itse niiden jälkeen että huh. 

Pelkään menettämistä. 

...ja korkeita paikkoja, joista voi pudota.

Hämähäkit ym muut öttiäiset. En tiedä pelkäänkö niitä mutta ne on kyllä hyvin HYVIN iljettäviä. 


5 asiaa mitkä tekevät minut onnelliseksi
OP & koira. 

Kun näen, että mulle rakkaat ihmiset on iloisia ja onnellisia. 

Viikonloput silloin kun ei tarvitse mennä minnekkään ja voi vaan olla koko päivän kotona yökkäreissä. 

Onnistuminen asioissa ja kiitoksen saaminen. 

eBay shoppailu...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti