23. toukokuuta 2016

Huh miten nopeaan aika menee! Nyt alkaa jo toukokuukin häämöttää loppuaan.

On ollut monta vauhdikasta viikkoa ja joka aamu laskee montako päivää on vielä kesäloman alkuun... Apua, oon loman tarpeessa! En oikeestaan edes muista koska oon viimeksi ollut kesälomalla? Varmaan ensimmäisen kesäni Espoossa, silloin taisin olla koko kesän lomalla? Sitten käytiin 2014 syksyllä kesken koulun pyörähtään viikko Tenerifalla. Mää oon niin ansainnut mun lomani! :-D 

Mun ensimmäinen lomapäivä on 10.6 - the Gazetten keikkapäivä! Loppurutistus jäljellä! Saan kyllä varmaan rentoutua vasta kun meidän lento laskeutuu Maltalle 14.6 illalla. Gazetten jälkeen heti seuraavana päivänä kohti mummon ja papan yhteisiä 70v synttäreitä ja sitten kauheella kiireellä kotiin pakkaamaan ja koneeseen seuraavaksi :D oh well. 


Mitäpä tässä nyt on tapahtunut? Käytiin OPn kanssa yksi viikonloppu aamu brunssilla. Sain jouluna mun lapsosilta lahjakortin brunssille, oli kyllä tosi kiva suunnata yhdessä sinne aamupalalle/päiväruualle/päiväkahville - ugh, kaikki kerralla :-) 
Ainoo miinus oli, että just meidän kanssa samaan aikaan siellä oli joku kauheen suuri joukkue syömässä, ruoka loppui useasti. Nää on näitä. 


Meillä oli viime viikolla myös lasten kevätjuhla. Huomaa kuinka ne pikkuiset on kasvanut kovasti sitten viimekerran. Saatiin esitettyä kaksi biisiä vanhemmille tosi hyvin ja sitten olikin tarjoilut. 

Vaikka kaikki tässä ammatissa varmasti tietää, että omaa työtä arvostetaan (kasvatetaanhan me työksemme Suomen tulevaisuutta) niin oli tosi kiva kun vanhemmat tuli kiittelemään hyvästä hoidosta ja kertoivat, että ovat tyytyväisiä. Lämmittää mieltä :-)


Tänään olin kyllä astetta luihumpi ja skippasin mun jonkun randomin Elixia-tunnin ja suuntasin keskustaan shoppailemaan. Ensimmäisen kaupan jälkeen mietin, etten taida ees uskaltaa mennä muihin kauppoihin. 

Kaikista paras ostos oli tuo sininen maxi hame H&M 9,99€! Ihana, mun lemppari. 

Myös mun CEA collarini saapui viimein jenkkilästä. Voi morjens mikä postifirma tuo UPS, en edes kommentoi...


Mene aika nopeasti ...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti