10. heinäkuuta 2016

iPad mini 2

Moikka!

Nyt onkin ollut hetki kun on tullut kirjoteltua. Mun kesäkuu oli aika vauhdikas ja nyt nää pari heinäkuun viikkoa ollaan vaan rentouduttu kotosalla :) 
Kirjottelen mun kesälomasta sitten oman postauksen myöhemmin, nyt ilmotusluontosta asiaa, nimittäin:

Hankin tänään iPad mini 2!
Tällä tänne kirjottaminen on 10x helpompaa, sillä hankin tähän myös tämmöisen ulkoisen näppäimistön :) Tää on mulla nyt tämmöinen mini "tietokone". Mun oma kannettava on vedellyt viimesiään jo tosi kauan, enkä oo käyttänyt sitä sen takia varmaan puoleen vuoteen.

Vertailin kovasti kannettavien hintoja ja mikään ei oikeen säväyttänyt, tai muutoin OP sen tyrmäsi - joko oli huono kone tai liian vähän jotain muistia ym. Ihan hyvä koska itsehän en näistä ymmärrä tuon taivaallista!

IPad mini 2:
- Apple.
- Tabletti + tietokone
- Liitettävä näppäimistö
- Helppo ottaa mukaan!
- Monikäyttöinen


Tadaa! Eli mun iPad mini 2 on 32GB + Wi-Fi. Väriltään hopea.
Gigantista tämän ostin, hinta 345€. Silloin kun vaihdoin mun iPhone 5Cn iPhone 6S niin kävin viemään mun 5C Giganttiin, josta ne laski sitten mulle hyvityksen mun vanhasta puhelimesta ja sain sen summan lahjakortille! Ihan huippu käytäntö mun mielestä. Kannattaa vaikka Googlata Gigantin hyvityslaskuri, niin näkee paljonko omasta vanhasta puhelimesta tai tabletista ne hyvittäisi. Itse sain 5C:stä lahjakortilla 103€! Sillä siispä maksoin osan tästä :)


Mitään ihmeellistä paketista ei löydy iPadin lisäksi; vain latauspiuha ja ohjeet + Apple tarroja.



Koska kuitenkin oli tarkotus korvata tällä läppärini, tarvitsin näppäimistön. Kauhistelin Gigantin hintoja ja aloin epätoivogooglailla, mistä saisi vähän halvemmalla. Anttilan alesta bongasin tämmösen Logitechin iPad mini -näppäimistön hintaan 15€ (ovh. 59,99€)!! Tällä tätä tekstiäkin nyt näpytän ja olen hyvin tyytyväinen :) Yhdistyy iPadiin Bluetoothilla, mukana virtalaturi.


Tältä tää nyt sitten kokonaisuudessaan näyttää :) Tuo näppäimistö on siispä samalla suojakuori koko iPadille, tykkään! Tuossa myös tommonen magneettiviiva mikä pitää padin vapaan alareunan "lukittuna paikalleen" kun sitä käyttää vaakatasossa. Ei valahtele minne sattuu.
En haaveile enää yhdenkään läppärin perään, tää korvaa kyllä aivan täysin!
On myös kiva, että kun Applen tuotteiden kesken voi jakaa tiedostonsa iCloudin kautta. Tässä osoittautunut hyvin käteväksi, saan samat tiedostot, kuvat ja appsit puhelimeen sekä padiin :)

Nyt alan valmistautumaan huomiseen, nimittäin palaan töihin - loma on lusittu.

See you soon!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti