21. tammikuuta 2017

IKEA

En muista oonko aiemmin kertonut mun ja Satun ensimmäisestä yhteisestä Ikean reissusta? Sillon vähän yliarvioitiin omia kantokykyjä ja raahattiin kaks kassillista tavaraa sieltä :D Mulla oli myös mm. 2 huonekalua, hahah! Loppuviimein kotimatkalla ratikka päätti heivata kaikki pihalle kun menee toisille raiteille kääntymään ollessaan liikaa myöhässä... Kun viimein pääsin kotipysäkille olin niin tuohtunut siihen kotimatkaan ja raahasin niitä Ikean kasseja kirjaimellisesti maassa hiekassa kun en enää jaksanut kantaa :'D Lopulta joku vanhempi mies huomasi mun hommat ja tarjoutui kantamaan (ehkä hieman huvittuneena) toisen mun niistä kasseista kotiovelle.

Tänään päätettiin uhmata jälleen meidän kantokykyä viimesin kokemus takaraivossa kolkuttaen ja lähdettiin uudelleen Ikeaan :) Mentiin siispä Espoon Ikeaan ilmaisbussilla Kiasman edestä.

Viimeks meillä meni valehtelematta joku 5h kierrellä siellä, nyt selvittiin ulos kolmessa tunnissa, jopa vähemmällä kantamisella. Jee! Käytiin lopuksi myös syömässä kuuluisat Ikean lihapullat. Mulle eka kerta joten olihan se pakko kokea edes kerran elämässä.

Odoteltiin bussia ihanassa aurinkoisessa säässä. Minä Ohlsonin kassini kanssa. Kuu-emoji tähän. Viimeks ostamat itse Ikea -kassit hajosivat kun raahasin niitä hiekassa...

Ostokset!
SKOGSNAVA koristetyynyliina x2 (50x50) edessä kuvioo, takaa violetti.
PJÄTTERYD taulu !
OSTRON aterimet (4x haarukka, veitsi, lusikka)
SKURAR kynttilänalusta.
AXAG tyyny. Ostin viimeks kanssa tyynyn, se muotoutuu hyvin pään mukaan, välillä kaipaan vaihtelua ja tää on semmonen löllömpi tyyny. Mulla on aina 2 tyynyä sängyssä.

Tämmösiä tällä kertaa :)

Meillä oli perjantain kehi -päivässä asiaa mm. Työhyvinvoinnista. Laitan tähän loppuun mua itseäni paljon puhututtaneen kuvan.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti